פצוע בינוני בפיגוע דקירה בחוות יהודה

    קובי פינקלר No Comments on פצוע בינוני בפיגוע דקירה בחוות יהודה

    פיגוע דקירה בחוות יהודה באשתמוע שבדרום הר חברון: כוחות ההצלה מדווחים על פצוע באורח בינוני במקום. המחבל הדוקר – נוטרל

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה בחוות יהודה באשתמוע שבדרום הר חברון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה, עם פציעות בפלג גופו העליון כשהוא בהכרה. המחבל נוטרל ונפגע.

    פראמדיק מד"א אלישיב אמתי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע ישוב כשהוא בהכרה מלאה וסבל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. המחבל נוטרל".

    בארגון השומר יו"ש אומרים בעקבות פיגוע הדקירה בחוות יהודה כי מדובר על תוצאה של אלימות מתמשכת כלפי החוות החקלאיות היהודיות בכלל יהודה ושומרון וללא נוכחות משמעותיות בשטח לסיוע לחקלאים המקרים הללו היו קורים לעתים קרובות הרבה יותר.

    "רק לפני מספר ימים פרסמנו נתונים המראים כי ישנה עלייה בתקיפות חקלאים יהודיים על ידי פלסטינים. היום יש כבר אדם דקור. מי שלא הבין שדבר כזה עומד לקרות הוא עיוור מבחירה. לא מפתיע שזה מה שקרה, האלימות נגד החוות החקלאיות לא מפסיקה. רק נוכחות של מתנדבים בכל שעות היממה בחוות החקלאיות מנעה התרחשות של אירועים כאלה מדי יום. נותנים את כל המעטפת והתמיכה לבעלי החווה בעקבות האירוע שהתרחש".



    0 תגובות